کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران

تهران (پانا) - جانشین پلیس امنیت اقتصادی، از کشف یک هزار و ۵۲۰ قلم لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در جنوب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر محمودیان اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه قاچاق در انباری در حوالی خیابان فداییان اسلام، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد یکی از مغازه داران مقداری لوازم آشپزخانه قاچاق تهیه و با استفاده از خودروهای شوتی در داخل انباری دپو و جمع آوری کرده است که هویت مالک لوازم آشپزخانه و محل دقیق آنها شناسایی شد و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: در بازرسی از داخل انبار یک هزار و ۵۲۰ قلم کالای لوازم آشپزخانه فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

به گفته سرهنگ محمودیان، متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار