علی میری: در این مدت 6 بار به رکورد جهان حمله کردم

تهران (پانا) - ملی‌پوش تیم ملی وزنه‌برداری ایران از وضعیت اردوی تیم ملی با آغاز دور جدید تمرینات ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
علی میری: در این مدت 6 بار به رکورد جهان حمله کردم

علی میری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری در خصوص شروع شدن تمرینات تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات شروع شده و همه چیز خیلی خوب است. اگر آسیب‌دیدگی نداشته باشیم، می‌توانیم به رکوردهای خوبی برسیم.

وی افزود: از وقتی بیماری کرونا آمد، یک روز هم تمریناتم را تعطیل نکرده‌ام و در خانه بدون مربی به تمرینات ادامه داده‌ام. سطح آمادگی خیلی خوبی دارم و توانستم در این مدت، شش بار به رکورد دنیا در وزن ۸۹ کیلو حمله کنم. الان امیدوارم زیر نظر سرمربی تیم ملی پیشرفت خوبی داشته باشیم.

میری در رابطه با شروع شدن لیگ وزنه برداری عنوان کرد: امسال با تیم ملی حفاری قرارداد دارم. خدا را شکر که لیگ می تواند شروع شود و از این لحاظ از خیلی از ورزش ها جلو هستیم اما وزنه‌برداری را نمی‌شود با هیچ ورزش دیگری مقایسه کرد. در این ورزش سخت تلاش می‌کنیم و کمترین دستمزدها را می گیریم.

ملی پوش وزن ۸۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: از مسئولان فدراسیون و ریاست محترم تشکر می کنم که توانستند در این شرایط سخت و بحرانی، اردوها را برگزار کنند. مسئولین خارج از فدراسیون هم باید توجه ویژه ای به وزنه برداری داشته باشند. من از زحمات بچه های تیم ملی تشکر می کنم و دست تک تک شان را می بوسم و میدانم چقدر تلاش می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار