رئیس اداره پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره‌کل آموزش‌و پرورش‌استان اصفهان خبرداد:

افتخار آفرینی دانش آموزان مدارس سمپاد در لیگ علمی پایا

اصهان ( پانا) - دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان در رقابت های علمی لیگ علمی پایا (پیشگامان ایران اسلامی) در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی دانش آموزان مدارس سمپاد در لیگ علمی پایا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان کلیم الله بابائی رئیس اداره پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از افتخار آفرینی دانش آموزان مدارس سمپاد در لیگ علمی پایا خبر داد.

بر اساس این گزارش این رقابت‌ها در هر سال تحصیلی در گروههای علمی چند نفره در سطح مدرسه، استان، کشور و بین المللی برگزار می شود. در پایان رقابت های کشوری در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ موفقیت های ارزشمندی توسط دانش آموزان مدارس سمپاد حاصل شد.

این افتخار آفرینی را به دانش آموزان عزیز، اولیای گرامی و جامعه فرهنگیان به ویژه مدیران و دبیران مدارس استعدادهای درخشان تبریک عرض می نماییم.

شایان ذکر است: لیگ علمی پایا به همت سازمان بسیج دانش آموزی کشور و همکاری وزارت آموزش و پرورش جهت ترویج روحیه پژوهش و پرسش گری، هدایت دانش آموزان به مسیر تحقیق و پژوهش، ایجاد بستر مناسب برای کسب رتبه های برتر، ایجاد شرایط و سازوکار نخبه پروری، ایجاد شرایط جهش و پیشرفت تحصیلی برای دانش آموزان مستعد، امکان شرایط شناسایی استعدادهای برتر در مدارس، تقویت دانش آموزان در تبدیل قدرت علم به عمل را فراهم می آورد و فرصتی مناسب برای درخشش دانش آموزان مستعد را فراهم می کند.

دانش آموزان همه مدارس متوسطه اوّل و دوم با توجه به علاقه مندی خود می توانند به صورت تیمی( تیم 5 نفره) در این رقابت علمی - پژوهشی شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار