درخشش شصت وشش دانش‌آموز اسلامشهری با کسب رتبه‌های زیر 1000

اسلامشهر (پانا) - شهرستان اسلامشهر در حوزه علم و دانش در سال‌های اخیر ارتقاء بسیاری خوبی داشته و دانش‌آموزان و دانشجویان در جشنواره‌های مختلف علمی و کنکور سراسری موفقیت‌های چشمگیری راکسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش شصت وشش دانش‌آموز اسلامشهری با کسب رتبه‌های زیر 1000

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت‌ و گو با پانا اظهار کرد: فرزندان اسلامشهر توانستند در آزمون ورودی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی سال ۱۳۹۹، شصت و شش رتبه برتر زیر 1000 را به‌دست بیاورند.

او در ادامه افزود: امسال شرایط تحصیلی دانش‌آموزان به‌طور غیر‌حضوری سخت بود و تفاوت برنامه‌ریزی درسی دانش‌آموزانی که آزمون کنکور‌ سراسری داشتند نیز ویژه بود و به جهت شرایط خاص شیوع بیماری کرونا از لحاظ پیشگیری از بیماری، سعی کردیم کلاس‌ها را به صورت غیر‌حضوری و آنلاین برگزار کنیم تا بتوانیم این دوران را به سلامت پشت‌سر بگذرانیم.

بنار تصریح کرد: دانش‌آموزان در سال‌های قبل با حضور در کلاس و ارتباط مستقیم با معلم و سایر هم‌کلاسی‌ها، از راندمان یادگیری بالاتری برخوردار بودند، اما در شرایط کنونی چند برابر زمان بیشتر صرف شد و دبیران، مشاوران، کادر آموزشی واحدهای آموزشی و اداری در منطقه که واقعا" شایسته تقدیر هستند، توانستند همان مطالب را از راه دور منتقل کنند و با تدابیر اندیشیده‌شده به یاری خدا این امر مهم را به سرانجام رساندیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: شصت و شش دانش آموز ما در آزمون‌سراسری سال تحصیلی 1399-1398با توکل بر خداوند متعال و پشیبانی خوب والدین توانستند در دانشگاه‌های صنعتی شریف،شهید بهشتی، امیرکبیر، تهران، خواجه نصیر طوسی، علم و صنعت، شاهد، فرهنگیان، علامه طباطبایی و سایر مراکز آموزش عالی انتخاب رشته و به موفقیت دست یابند.

او خاطر‌نشان کرد: واحدهای‌آموزشی ما در آموزش و پرورش اسلامشهر از جمله، تیزهوشان شهیدرجایی، شیخ‌کلینی، حاج‌محمود‌مفیدی، صدیقه‌طاهره(س)، فاطمیه(س)، فرزانگان، آفرینش، نیکان، پیام قرآن، آل طه مدارسی بودند که رتبه‌های برتر در آنها بیشتر بود.

بنار تأکید کرد: ضمن تقدیر از همکاری عالی مسئولان منطقه از جمله، مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلامشهر به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش، امیدواریم با همراهی و همکاری تمام دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها، پیرامون استقرار نظام خلاقیت، پژوهش و نوآوری در نظام‌آموزشی و کارآمدتر نمودن منابع‌آموزشی، شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و علاقمند شهرستان اسلامشهر در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار