پویش کمک‌های مردمی و هم‌کلاسی مهربان در شهرری

شهرری(پانا) - پویش کمک‌های مردمی و هم‌کلاسی مهربان به همت بسیج دانش‌آموزی شهرستان ری و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با هدف دستگیری از نیازمندان با حضور مدیران مدارس این ناحیه در مدرسه امیرالمونین (ع) منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش کمک‌های مردمی و هم‌کلاسی مهربان در شهرری

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری دراین رابطه گفت: همانطور که بحث کمک به افراد در احادیث و دین اسلام آمده است پویش همدلی و کمک‌های مومنانه هم با هدف دستگیری افرادی ایجاد شده است که با توجه به شرایط فعلی و محدود بودن کارها نیازمند کمک هستند.

او ادامه داد: کمک کردن به افراد نیازمند و کم‌توان دراین شرایط کرونایی و تحریمات، لازمه امروز کشور ما است مردم با کمک کردن به یکدیگر در این روزهای سخت، اتحاد و همدلی خود را در برابر نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند و مشت محکمی برای استکبار جهانی خواهند بود.

نوروزیان با اشاره به اینکه تهیه و بسته‌بندی این اقلام چیزی حدود یک ماه و نیم زمان برده است، گفت: امروز تقریباً حدود ۱۳۰۰ بسته آماده شده است که شامل لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی است که به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.

او با بیان اینکه سال‌های قبل کمک‌های مختلفی به دانش‌آموزان نیازمند عرضه می‌شد، افزود: طی سال تحصیلی با عناوین مختلف کمک‌هایی به دانش‌آموزان نیازمند عرضه می‌شد اما امسال با غیرحضوری شدن مدارس این کار به صورت مجازی انجام شد و جز بسیج ،خیرانی هم در بحث تهیه تبلت و لوازم دیگر برای دانش‌آموزان کمک حال‌ ما بوده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به هزینه اینترنت دانش‌آموزان برای خانواده‌ها عنوان کرد: بستر شاد امروز به مرحله‌ای رسیده است که بیشتر نیازهای آموزشی و ارتباط دو سویه را فراهم می‌کند و بسیاری از مدارس از شاد ارتباط برقرار می‌کنند که اینترنت آن رایگان است و تاکید ما این بوده که از اپلیکیشن‌های دیگر برای آموزش استفاده نشود.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار