ساماندهی واحدهای صنفی فاقد مجوز در راستای تحقق انضباط اقتصادی استان

تبریز(پانا) - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان بر ضرورت ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در راستای تحقق انضباط اقتصادی اصناف تأکید کرد .

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی واحدهای صنفی فاقد مجوز در راستای تحقق انضباط اقتصادی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، حبیب امین زاده با بیان اینکه انضباط اقتصادی در بخش های مختلف نظام تولید و توزیع در گرو ساماندهی واحدهای فاقد مجوز است ، گفت : واحدهای بدون مجوز غیر پاسخگو به دستگاه های ذیصلاح بر هم زننده نظم اقتصادی جامعه و عامل گرانفروشی و تورم هستند .

وی با تأکید بر ضرورت فعال شدن بیش از پیش اتحادیه های صنفی استان در جهت هدایت واحدهای غیر مجاز به سمت اخذ پروانه کسب و فعالیت در چارچوب قانون ، افزود : اتحادیه ها با همکاری سایر دستگاه های متولی به صورت مرتب گزارشی از روند اقدامات در خصوص پلمپ واحدهای غیر مجاز ، ساماندهی و صدور پروانه کسب برای این گونه واحدها را ارائه دهند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در ادامه با اشاره به تعامل و هم افزایی دستگاه های عضو کمیسیون نظارت در پیشگیری از ترویج بی قانونی در نظام صنفی استان ، اظهار داشت : در راستای برنامه ریزی های بهتر در خصوص نظام تأمین و توزیع ، باید در جهت اهداف مدون و احصاء گزارش های کمی حرکت کنیم .

تعیین تکلیف متقاضیان پروانه کسب ثبت نام شده در سامانه ایرانیان اصناف ، مسائل مرتبط با بخشی از قراردادهای اتحادیه کابینت سازان ، تطبیق مصوبات کمیسیون نظارت و طرح ساماندهی روابط حقوقی اشخاص مطرح شده توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از جمله موضوعات بررسی شده در نشست کمیسیون نظارت مرکز استان بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار