قرارگاه فرهنگی تربیتی استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر(پانا)_ برای اولین بار در سطح کشور  قرارگاه فرهنگی تربیتی استان بوشهر به ابتکار معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه فرهنگی تربیتی استان بوشهر تشکیل شد

به گزارش پانا ، علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و‌ دبیرقرارگاه فرهنگی تربیتی گفت : تحقق اهداف سند چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در افق 1404 ، همفکری ، هم اندیشی ، همدلی و همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی مشترک ، مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن ، تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بویژه ساحت های شش گانه تربیت ، طراحی و باز مهندسی و ایجاد وحدت رویه در فعالیتهای فرهنگی و تربیتی در حوزه دانش آموزی و خانواده‌ ، از ایده ها و اهداف تشکیل قرارگاه فرهنگی تربیتی استان می باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه فرهنگی تربیتی استان اظهار کرد : کارگروه های تخصصی در حوزه های مورد نیاز ، ذیل این قرارگاه تشکیل خواهد شد
موحدی افزود : ان شاالله ایجاد استودیو تربیت برای تولید محتواهای خاص فرهنگی و تربیتی در دستور کار این قرارگاه ، خواهد بود .
گفتنی است : قرارگاه فرهنگی تربیتی استان با محوریت آموزش و پرورش و با حضور معاونین فرهنگی / اجتماعی دستگاه های اجرایی استان بوشهر تشکیل و رسما آغاز به کار نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار