ابرهای باران زا تا پایان هفته مهمان اصفهان می‌شوند

اصفهان(پانا) _ رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا از عصر فردا سه‌شنبه به استان اصفهان خبر داد و گفت بارش‌های متناوب تا روز جمعه بسیاری از مناطق استان به ویژه نیمه غرب و شمال غرب را فرا می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ابرهای باران زا تا پایان هفته مهمان اصفهان می‌شوند

به گزارش روابط عمومی اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، زهرا سیدان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان، امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غرب و شمال غرب وجود دارد.

وی با اشاره به تداوم غبارآلودگی و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان، افزود: از عصر فردا سه شنبه تا روز جمعه به دلیل ورود امواج ناپایدار شاهد افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های متناوب در سطح استان خواهیم بود.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۲۴ و هشت درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار