قرارگاه فرهنگی تربیتی استان بوشهر با محوریت آموزش و پرورش تشکیل شد

بوشهر(پانا)_قرارگاه فرهنگی تربیتی استان بوشهر با عضویت 30 دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی و با محوریت آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه فرهنگی تربیتی استان بوشهر با محوریت آموزش و پرورش تشکیل شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست افتتاحیه این قرارگاه با بیان اینکه بیش از 30 دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی در حوزه فرهنگی، تربیتی و اجتماعی فعالیت ‌می‌کنند، اظهار کرد: ایجاد هماهنگی و همدلی بین دستگاه های متولی برنامه های فرهنگی و اجتماعی ضروری و مهم است.

علیمراد کرمی با بیان اینکه رویکرد سند تحول بنیادین، تربیتی است و در ساحت‌های شش گانه این سند راهبردی تربیت بر آموزش اولویت داده شده است، گفت: برای تحقق اهداف این سند نیازمند همراهی و هماهنگی با نهادهای برون سازمانی هستیم که این مهم یکی از اهداف تشکیل قرارگاه است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی جامعه گفت: در حالی که در سال‌های گذشته دانش آموزان را از داشتن تلفن همراه در کلاس‌های درس به دلیل آسیب های ناشی از آن منع می کردیم اما در شرایط فعلی مجبوریم دانش آموزان باید با استفاده از فضای مجازی و به شیوه غیرحضوری آموزش دهیم.

کرمی ادامه داد: آموزش‌های غیرحضوری در کنار محاسن و فواید آن، سبب می شود که در آسیب‌های ناشی از آن، متنوع و گسترده تر شود و کنترل آن نیاز به تلاش و کوشش بیشتری باشد.

وی افزود: در این شرایط، قرارگاه باید برای مصونیت بخشی به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، با برنامه ریزی صحیح انجام دهد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن برای تضعیف باورها و اعتقادات نسل نوجوان و جوان عنوان کرد: این قرارگاه برای تحقق منویات رهبری و مرتفع کردن دغدغه‌های ایشان و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه دانش آموزی تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار