برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه

حمیدیه (پانا)جلسه شورای آموزش وپرورش باحضور مدیریت آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه،فرماندار شهرستان وسایرمسولان منطقه درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان حمیدیه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای آموزش وپرورش  شهرستان حمیدیه

به گزارش پانا دراین جلسه شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه اعلام کرد: شورای آموزش و پرورش یکی از زیربنایی ترین و مهمترین شوراهای کشور وازاهمیت خاصی برخورداراست ، وی خاطرنشان کرد در شهرستان حمیدیه بیش از 80 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش اجرایی شده است.
هاشمی درادامه اظهارکرد:دلیل اجرایی شدن مصوبات را برنامه ریزی موضوعات ، بررسی کارشناسانه وهمفکری بامسولان سایر ادارات دانستند.
درادامه عزیز مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در مورد اهمیت آموزش و پرورش اعلام کرد: اعتقاد وزیر فهیم و اندیشمند آموزش و پرورش این است که آموزش و پرورش جعبه سیاه جامعه می باشد و توجه به این بخش روی همه ارکان جامعه اثر مثبت می گذارد.
درادامه ی جلسه مقررشد که سه آزمایشگاه مرکزی توسط شرکت نفت تامین و تاسیس شود، همچنین اداره برق پروژه های آماده راسریعترتحویل دهند.
همچنین درپایان نشست در خصوص کنکور و امتحانات نهایی مقررشد که کتابخانه‌ های مدارس توسط ارشاد اسلامی ، تبلیغات و آموزش و پرورش مجهز و در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار