افتتاح اولین مجتمع مشاوره و خدمات روانشناختی قطب شهید مدرس

خلیل آباد(پانا) – اولین مجتمع مشاوره و خدمات روانشناختی قطب شهید مدرس با حضور جواد نیک بین نماینده مردم شهرستان های خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان خلیل آباد و جمعی از رؤسای ادارات، در شهرستان خلیل آباد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین مجتمع مشاوره و خدمات روانشناختی قطب شهید مدرس

در این مراسم که با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد ابتدا مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد ضمن خوش آمدگویی به حاضرین توضیحاتی در خصوص مراحل اخذ مجوزهای این مجتمع ارائه کرد و گفت: افتتاح مجتمع مشاوره و خدمات روانشناختی در شهرستان خلیل آباد حاکی از توانمندی مشاوران شهرستان است و با این افتتاح برنامه های آموزشی، پژوهشی و درمانی سیاست گذاری خواهد شد.

در ادامه احسان شهابی مدیرمجتمع مشاوره و خدمات روانشناختی، آخرتی سرگروه مشاوره و سرکارخانم محدثی از مشاوران مجتمع به بیان گزارش آماری از مراجعین، معرفی برنامه های مجتمع، آخرین وضعیت آسیب های اجتماعی در شهرستان و ضرورت برنامه ریزی لازم در خصوص افزایش برنامه های آموزشی پرداختند.

جواد نیک بین نماینده مردم شهرستان های خلیل آباد، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این مجتمع به بیان ضرورت مشاوره در شرایط کنونی برای دانش آموزان و آحاد مردم و رعایت اصول آن توسط مشاوران پرداخت.

وی با بیان برخی از ویژگی های مشاور مطلوب رابطه حسنه مشاوره را تشریح کرد.

نماینده مردم شهرستان خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اقدام تربیتی باید برنامه داشته باشیم و با اجبار نمی توان کارتربیتی انجام داد بنابراین نقش مشاوران بسیار مهم است.

نیک بین ابراز امیدواری کرد: افتتاح این مجتمع منشأ خدمات ارزشمندی برای مردم شهرستان خلیل آباد باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار