با حضور مدیران کل کمیته امداد و آموزش وپرورش زنجان انجام شد؛

توزیع نمادین 30دستگاه تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد

زنجان (پانا) - به منظور فراهم ساختن زمینه آموزشی برابر و استفاده از امکانات الکترونیکی با حضور مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) واداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، 30 دستگاه تبلت دانش آموزی خریداری شده توسط کمیته امداد بصورت نمادین به دانش آموزان تحت حمایت فاقد تبلت اهداء شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع نمادین 30دستگاه تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان، در آیین اهداء تبلت های دانش آموزی گفت: یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی با تکیه بر ارتقاء سطح فکری ،فرهنگی ،تحصیلی ومشاوره ای خانواده ها برای رسیدن به خودکفایی وایجاد در آمد با ثبات است.
وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و گسترش آموزش مدارس در بستر اینترنت، گفت: هم اکنون سه هزار و350 دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که 961نفر از این تعداد نیازمند تجهیزات و امکانات الکترونیکی مورد نیاز برای اتصال به سامانه شاد هستند.
صفری ادامه داد: با هدف بهره‌مندی دانش آموزان کم بضاعت زیر پوشش این نهاد حمایتی از آموزش مجازی با همکاری خیرین، تاکنون 195دستگاه تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان تحت حمایت نیازمند قرار گرفته شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین از تهیه وتوزیع 180دستگاه تبلت خریداری شده با هم افزایی مرکز خبر داد و افزود :هزینه خرید این تعداد تبلت از طریق کمک های جمع آوری شده در شور عاطفه ها به مرکز پرداخت شده و در هفته های آتی در اختیار دانش آموزان تحت حمایت فاقد تبلت قرار می گیرد.
رفیعی مدیر کل آموزش وپرورش استان نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات کمیته امداد به ویژه در رسیدگی به دانش آموزان نیازمند گفت: کمیته امداد با یک خاستگاه دینی توسط یک شخصیت بزرگ مثل امام خمینی (ره) تاسیس شد و تاکنون حمایت های خوبی در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان انجام داده است.

همچنین کمیته امداد استان زنجان همکاری بسیار خوبی با اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان دارد. بر این اساس مدیران ومعلمان این اداره کل بصورت داوطلبانه در کارهای خیر خواهانه مشارکت فعال دارند.
در پایان این مراسم با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان 30دستگاه تبلت بصورت نمادین به دانش آموزان تحت حمایت اهدء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار