امام وردی: فعالیت انجمن های اسلامی در جهت تعمیق باورهای مذهبی و ملی دانش آموزان ارزشمند است

تهران (پانا) - داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5، با محمدرضا آقایی، مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران دیدار کرد و کار تشکل دانش آموزی انجمن های اسلامی را در جهت تعمیق باورهای مذهبی و ملی دانش آموزان بسیار ارزشمند بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
امام وردی: فعالیت انجمن های اسلامی در جهت تعمیق باورهای مذهبی و ملی دانش آموزان ارزشمند است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه5، داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه5، با محمدرضا آقایی، مسئول انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران دیدار کرد.

امام وردی گفت: کار تشکل دانش آموزی انجمن های اسلامی در جهت تعمیق باورهای مذهبی و ملی دانش آموزان بسیار ارزشمند است و افزود: دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و به هر اندازه که به دانش آموزان در زمینه های مختلف توجه کنیم در واقع به کشور و آینده آن خدمت کرده ایم و این توفیق خدمتگذاری است که سبب شده با اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همکاری داشته باشیم.

در ادامه محمدرضا آقایی، مسئول انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران، گفت: آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ متعالی اسلام و بالا بردن سطح آگاهی آنان نسبت به مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب اسلامی. از مهمترین اهداف تشکل دانش آموزی انجمن اسلامی است. همچنین تزکیة روحی و وارستگی اخلاقی دانش آموزان و شکوفا ساختن استعدادهای خدادادی و تحقق کمالات انسانی. در این تشکل پیگیری می شود. و حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله هوشیارانه با توطئه‌های رنگارنگ دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی. به دانش آموزان آموزش داده می شود. سپس گزارشی از کارهای انجام شده درشرایط کرونایی شامل: آموزش و تدریس به صورت مجازی، طراحی سایت ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، دسته بندی و نمایش کارهای ارسالی دانش آموزان در مناسبت های مختلف و... را ارائه کرد. و یاسر جنگی را بعنوان رابط انجمن های اسلامی شهر تهران با آموزش و پرورش منطقه5 تهران معرفی کرد.

در پایان امام وردی اظهار امیدواری کرد که با همکاری دو طرف بهترین خدمات به دانش آموزان و آینده سازان کشور داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار