جدیدترین گزینه خرید برای قهرمان؛ مهاجم لژیونر فوتبال ایران پرسپولیسی می‌شود؟

تهران (پانا) - این امکان وجود دارد تا یکی از مهاجم‌های ایرانی که در فوتبال ایران حضور داشت در فصل جدید پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین گزینه خرید برای قهرمان؛ مهاجم لژیونر فوتبال ایران پرسپولیسی می‌شود؟

محرومیت عیسی آل کثیر که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدنبال کارشکنی‌ها از داخل ایران اعمال شد، پرسپولیس را در روزهایی که تیم‌های لیگ برتری لیست خود را تقریبا بسته‌اند به تکاپو انداخته‌ است که یک مهاجم خوب جذب کنند تا مشکل گلزنی این تیم حل شود.

طی روزهای اخیر از رضا قوچان‌نژاد و رضا شکاری به عنوان گزینه‌های مد نظر پرسپولیس برای خرید گفته شده است اما امروز شنیده‌ها از وجود گزینه سوم برای پیوستن به پرسپولیس حکایت دارد.

پیمان بابایی که فصل گذشته در لیگ برتر آذربایجان حضور داشت مهاجمی است که گفته می‌شود پرسپولیس بدنبال جذب او است و شاید طی روزهای آینده و پیش از هفته دوم لیگ برتر قراردادش را با قهرمان ایران ثبت کند. البته بابایی بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز است و حتی باشگاه ماشین‌سازی از بازگشت او به ایران برای ادامه حضور در این تیم خبر داده بود اما این بازیکن در تمرین ماشین‌سازی حاضر نشده تا مشخص شود بدنبال حضور در این تیم تبریز نیست.

این مهاجم 26 ساله چند روز در تمرین تیم تراکتور تبریز هم حضور داشت اما نتوانست با پولدارهای فوتبال ایران به توافق برسد و حالا خبرها حکایت از احتمال حضور او در پرسپولیس دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار