مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

 اجرای طرح آجر به آجر در نوسازی و احداث مدارس نوساز بسیار موثر است

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد ۳۵ مدرسه دوشیفته در شهرری فعال است که این موضوع از کمبود مدرسه در این ناحیه ناشی می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
 اجرای طرح آجر به آجر در نوسازی و احداث مدارس نوساز بسیار موثر است

به گزارش خبرگزاری ایرنا، محسن نوروزیان گفت: متوسط سن مدارس شهرری بین ۲۷ تا ۲۸ سال است و بیشتر این مدارس نیاز به بازسازی، نوسازی و تعمیر دارند.

او با تاکید بر اینکه ناحیه یک شهرری نیاز به ساخت مدارس تازه تاسیس دارد، افزود: کمبود فضای آموزشی در منطقه و ساخت مدارس جدید همواره با کمک خیرین مدرسه ساز انجام گرفته است.

نوروزیان عنوان کرد: ساخت ۴ مدرسه در ناحیه یک ری در حال انجام است و در سه سال گذشته هم 4 مدرسه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است. او با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر در نوسازی و احداث مدارس ناحیه یک ری گفت: توسعه فضاهای آموزشی و رفع کمبودها در منطقه کهریزک و منطقه فشافویه از اهداف اجرای طرح آجر به آجر محسوب می‌شود و کمک‌های کوچک و بزرگ مردمی حتی به اندازه یک آجر هم در راستای توسعه فضاهای آموزشی موثر دانست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با تاکید به اهمیت نقش والدین در ارتباط بین اولیاء مدرسه و خانواده و اثر آن تصریح کرد: والدین با ارتباط‌گیری همیشگی بین خود و مدرسه می‌توانند به همکاران ما در حوزه آموزش کمک کرده و تاثیرگذار باشند، در واقع اولیاء مدارس، معلمان و مدیران تکمیل‌کننده یکدیگر هستند و در تربیت و آموزش به دانش‌آموزان نقش مهمی دارند.

حدود ۴۳ هزار دانش‌آموز در ۱۵۳ مدرسه تحت پوشش آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار