تامین سلامت روان دانش آموزان و کارکنان از اولویت های آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - جلسه بهینه سازی فرایند تعلیم و تربیت در مدارس با حضور طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی و اعضای شورای تربیتی منطقه ۱۷، در فضای باز کانون فرهنگی تربیتی میثم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تامین سلامت روان دانش آموزان و کارکنان از اولویت های آموزش و پرورش است

طاهره پورمحمود گفت: امروز یکی از مهمترین اولویت‌های ما در امر آموزش و پرورش تامین سلامت دانش آموزان عزیز است. ضروری است به سلامت همکاران در محل کار توجه شود. در این راستا توجه به دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مهم است و در مواقع لزوم فعالیت های مربوط به هر حوزه از طریق دورکاری پیگیری شود و این امر طوری مدیریت کنیم که ضمن حفظ سلامت عمومی در جامعه به وظایف شغلی آسیب جدی وارد نکند. اگر در شرایط کنونی بین کار و سلامت توازن ایجاد کنیم و ضمن حفظ سلامت خود و دانش آموزان کار خطیر تربیت نسل آینده و با قدرت پیش ببریم، می توانیم بهترین تجربیات را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

پورمحمود در ادامه گفت: کارگروه فضای مجازی به خوبی در حال انجام فعالیت در فضای مجازی است و ضروری است در ابعاد مختلف دقت لازم در انجام فعالیت‌های مجازی به کارگیری شود. کیفیت و تاثیر گذاری محتوا از موارد مهم است و همه محتوا ها قبل از انتشار باید مورد توجه و بررسی جدی قرار گیرد.

وی افزود: توانمندسازی نیروها و برگزاری جلسات یکی دیگر از موارد مهم است که مطابق با شرایط موجود برنامه ریزی شود. موضوعات جلسات توانمندسازی لازم است در راستای نیازهای کنونی کارکنان حوزه پرورشی، تربیت بدنی و سلامت باشد.

پورمحمود سپس با اشاره به تجربه سالهای پیش در ارزیابی مدارس از کارشناسان حوزه به سبب این فعالیت خوب و ارزشمند قدردانی کرد و گفت: برای ارزیابی سال آینده ضروری است از ابتدای کار چک لیست هایی تهیه شود و فعالیت های مدارس ثبت شود و در ضمن آسیب‌های مربوط به ارزیابی سال‌های قبل بررسی شود و مورد توجه قرار گیرد تا یک ارزیابی اصولی و عادلانه انجام پذیرد که در غیر این صورت اثر پذیر خود را از دست می دهد و چه بسا ممکن است اثرات منفی هم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار