دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای حل دو مشکل شهرک گلها و ناحیه صنعتی دهک ملارد

ملارد(پانا)- پیوستن شهرک گلها به شهر ملارد قطعاً بسیاری از مشکلات مردم را در این منطقه مرتفع خواهدکرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای حل دو مشکل شهرک گلها و ناحیه صنعتی دهک ملارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، در پی پیگیری‌های فرمانداری ملارد جهت حل تعدادی از مشکلات شهرستان ملارد که در حوزه وظایف وزارت مسکن، راه و شهرسازی است، مهرآبادی نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در شهرستان حاضر شد و با بازدید میدانی از این مشکلات، گزارش کارشناسی و مبسوط را به مقام عالی وزارت ارائه کرد که خوشبختانه موافقت و دستور مساعد محمد اسلامی، وزیر راه در راستای پیشنهادات این فرمانداری صادر شد.

فرماندار ملارد در ادامه افزود: پیشنهاد و خواسته ما در زمینه شهرک گلها، الحاق این شهرک به عنوان ناحیه منفصل شهری به شهر ملارد و در زمینه ناحیه صنعتی دهک تسریع در صدور اسناد مالکیت براساس کارشناسی ۳ نفره است که در هر دو مورد دستور ویژه و سریع وزیر به زیر مجموعه صادر شد.

برنجی در پایان خاطرنشان کرد: پیوستن شهرک گلها به شهر ملارد، سبب خواهد شد تا مردم شریف این شهرک بعد از سالها، بتوانند از خدمات شهری و عمرانی شهری مناسب بهره‌مند شوند.
او ادامه داد: همچنین حل مشکل اسناد ناحیه صنعتی دهک باعث کمک به ۱۰۰ واحد تولیدی و تولیدکننده است که بتوانند با آرامش روانی به امر تولید مشغول شده و از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار