آموزش و پرورش خراسان رضوی پیگیر رفع مشکل دانش آموز روشندل گنابادی در ورود به دانشگاه فرهنگیان شده است

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت با تاکید استاندار خراسان رضوی ، آموزش و پرورش استان مسئول پیگیری مشکل این دانش آموز شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش خراسان رضوی  پیگیر رفع مشکل دانش آموز روشندل گنابادی در ورود به دانشگاه فرهنگیان شده است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در واکنش به مشکلات جذب یک دانش آموز روشندل در مصاحبه ورودی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: با تاکید استاندار خراسان رضوی ، آموزش و پرورش استان مسئول پیگیری مشکل این دانش آموز شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: فرآیند جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان براساس دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش صورت می گیرد و کلیه معاینات پزشکی با در نظرگرفتن شاخص های ابلاغی با حضور تیم متخصص انجام می پذیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هرساله تعداد زیادی از دانشجویان برای حضور در دانشگاه فرهنگیان متقاضی هستند و باید با گذر از فیلترهای درنظر گرفته شده مجوز تحصیل در این دانشگاه را دریافت کنند گفت: در مورد شرایط دانش آموز روشندلی که از شهرستان گناباد در کنکور سراسری امسال رتبه خوبی کسب کرده ولی در معاینات پزشکی ورودی دانشگاه فرهنگیان موفق به کسب حدنصاب لازم نگشته با پیگیری های استاندار و رایزنی و مکاتبه اداره کل آموزش و پرورش در تلاش هستیم تا مشکل را برطرف کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : سعی می کنیم از تمام ظرفیت های قانونی برای حل این مشکل استفاده کنیم و بر همین اساس مکاتباتی را با وزارت آموزش و پرورش برای ارائه راهکار قانونی جهت رفع مشکل انجام داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار