مواد فروشان لوکس سوار دستگیر شدند

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مواد فروش حرفه ای مسلح خبر داد و گفت متهمان با استفاده از خودروهای لوکس مواد فروشی می‌کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مواد فروشان لوکس سوار دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر اظهار کرد: درپی شکایت‌های مردمی مبنی بر اینکه رانندگان و سرنشینان خودروهای لوکس و یک دستگاه موتورسیکلت با تردد در مناطق غرب تهران پک های مواد مخدر توزیع می‌کنند، بررسی موضوع در اختیار تیم‌های مختلف کلانتری‌های غرب تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مناطق آلوده غرب تهران شناسایی شد، افزود: در بررسی‌های پلیسی یکی از محدوده‌های آلوده، حوالی ترمینال غرب شناسایی و مشخص که مواد فروش در نقاط مختلفی در این محدوده به توزیع مواد مخدر می‌پردازند.

این مقام انتظامی ادامه داد: گشت زنی‌های انتظامی افزایش و کلیه نقاط آلوده حوالی ترمینال غرب تحت نظر گرفته شد تا اینکه ساعت ۱۳:۰۰ پانزدهم آبان ۲ دستگاه خودروی لوکس در مناطق آلوده مشاهده و عملیات مهار متهمان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: مأموران گشت کلانتری ترمینال غرب به هر دو خودرو دستور توقف خودرو را صادر کردند و متهمان که خود را در محاصره پلیس می‌دیدند با شلیک به سمت مأموران کلانتری قصد متواری شدن از محل را داشتند که با اقدام به عمل پلیس رانندگان خودروهای لوکس دستگیر، اما ۳ سرنشین خودروهای لوکس از محل گریختند.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: با دستگیری رانندگان و کشف مقدار فراوانی مواد مخدر از خودروی متهمان دستگیری ۳ متهم فراری دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی که به مدت ۴ ساعت به طول انجامید، مخفیگاه هر سه متهم شناسایی و با دستور قضائی هر سه متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت نیز کشف شد، گفت: در بررسی بیشتر از خودروهای متهمان ۱۷۹ پک انواع مواد مخدر و مبلغ ۵ میلیون تومان کشف و هر ۵ متهم به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ موقوفه‌ای متهمان به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار