ترامپ: ما تاریخی از مشکلات انتخابات داریم

انتخابات دزدیده شده است

تهران (پانا)-ترامپ همچنان به موضع خود پافشاری کرده و می‌گوید انتخابات "دزدیده" شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: ما تاریخی از مشکلات انتخابات داریم

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه آر تی، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر امروز، یکشنبه گفت، انتخابات دزدیده شده است.

او در رشته توییت‌هایی مدعی شد: آن مردم دزد هستند. سیستم‌های شهرهای بزرگ فاسدند. این انتخابات دزدیده شده است.

ترامپ اضافه کرد: بهترین موسسه نظرسنجی در انگلیس امروز صبح اشاره کرد که روشن است این انتخابات دزدیده شده است و تصور برتری بایدن در برخی از این ایالت‌ها غیرممکن است. به هر حال مساله مهم این بود که دزدیدند آنچه باید می‌دزدیدند.

رئیس‌جمهوری در حال کناره‌گیری آمریکا همچنین اظهار کرد، ادعاها درباره رای‌گیری باید بررسی شوند. اظهاراتی درباره وقوع تقلب مطرح است.

او در توییتر نوشت: باید در آرا بازنگری کنیم ما در ابتدای مرحله‌ برنامه‌ریزی شده هستیم. اظهاراتی درباره تقلب در برخی رای‌گیری‌ها وجود دارند که باید بازنگری شوند.

ترامپ ادامه داد: ما تاریخی از مشکلات انتخابات در این کشور داریم. اگر وجود هرگونه مشکلی در فرایند بررسی حقوقی مشخص شود بر کل انتخابات به شکل خطرناکی تاثیر خواهد گذاشت.

رئیس‌جمهوری آمریکا اشاره کرد، باید در آرا بازنگری کرد.

او در توییتر نوشت: در ایالت پنسیلوانیا دستور قاضی دادگاه عالی افراد مربوطه را ملزم می‌کند برگه‌های رایی را که بعد از پایان زمان قانونی دریافت کرده‌اند، جدا کنند. مجموعه‌ای از آرا هستند و زمانی که صحبت از مشکلات سیستم است موضوع به نحوه تایید برگه‌های رای‌گیری برمی‌گردد.

ترامپ همچنین تاکید کرد، آنچه او را نگران کرده این است که بیش از ۱۰۰ میلیون برگه رای پستی در ایالت‌های فلادلفیا و دیترویت وجود دارند با سلسله طولانی از مشکلات انتخاباتی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار