فرماندار شهرستان رباط کریم:

ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران وجهادگران اقتصادی برای رونق تولید داخلی

رباط کریم(پانا) - حمایت از جهادگران اقتصادی و سرمایه گزاران برای رونق اقتصادی در سال جهش تولید، از ضروریات دستگاه‌های متولی است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران وجهادگران اقتصادی برای رونق تولید داخلی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، فرماندار رباط کریم در بازدید از کارخانه کاغذکار رباط کریم، پس از بررسی روند فعالیت و شنیدن مشکلات در راه تولید این کارخانه گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های اجرایی و کاستن از کاغذ‌بازی‌های اداری با رفع مشکلات ایثارگران اقتصادی، میزان تولید را در واحدهای صنعتی و تولیدی افزایش دهیم.
نظام ملکشاهی ضمن قدردانی از تلاش جهادگران اقتصادی با تأکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران برای رونق اقتصادی در سال جهش تولید، بیان کرد: باید از سرمایه‌گذاران پشتیبانی کرد و با تدوین‌ساز وکارهای مناسب، بستر فعالیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی را فراهم کردکه این مهم، جز با وحدت، انسجام و همبستگی تمامی دستگاه‌های شهرستان میسر نخواهد شد.
ملکشاهی در ادامه با بیان این که باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بیشتر دست یابیم، افزود: با حمایت همه جانبه و ایجاد انگیزه در تولید کنندگان می توانیم در بخش تولید و اشتغال‌زایی در سطح استان نقش آفرین باشیم .
او ادامه داد: این شرکت با وجود مشکلات اقتصادی، توانسته با تولید روزانه دو هزار و 500 متر ورق کارتن، یکی از شرکت‌های مدرن تولید ورق کارتن در غرب استان تهران باشد که زمینه اشتغال ۶۰ نفر به صورت مستقیم فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار