علاقه به ابزار آلات، عامل 25 فقره سرقت مرد میانسال

تهران (پانا) - رئیس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری مرد میانسالی با 25 فقره سرقت ابزار آلات از معازه های ابزار فروشی خبرداد و گفت متهم علت سرقت را علاقه به ابزار آلات بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
علاقه به ابزار آلات، عامل 25 فقره سرقت مرد میانسال

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ چنگیز ایدون گفت: با وقوع چند فقره سرقت از مغازه های ابزار فروشی، تیمی از ماموران کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اظهارات شاکیان مشخص شد که سارق مرد میانسالی است که با حضور در مغازه های ابزار فروشی از غفلت مالک مغازه سوءاستفاده و دست به سرقت زده است.

وی گفت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه پانزدهم آبان مالک مغازه ای به مرکز فوریت های پلیسی تماس و از سرقت رفتن یک دستگاه دریل از داخل مغازه اش اعلام شکایت کرد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ابوسعید برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور ماموران در محل ، شاکی اظهار داشت، مرد میانسالی که چهره ای موجه و کت و شلوار بر تن داشت به مغازه ام مراجعه و درخواست ابزاری کرد و برای تهیه ابزار به انتهای مغازه رفتم و ابزار درخواستی را به وی تحویل دادم. پس از خروج این مرد به دستگاه دریلی که نزدیک پیشخوان بود نیاز پیداکردم و با مراجعه به آن در محل متوجه سرقت آن شدم که با بررسی دوربین مغازه متوجه شدم همان مرد میانسال دریل را سرقت کرده است.

کلانتر محله ابوسعید توضیح داد: شناسایی چهره متهم در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت و تیم تجسس کلانتری موفق شدند در رصد های اطلاعاتی هویت متهم و مخفیگاه وی را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری متهم مقادیر فراوانی ابزار آلات سرقتی از مخفیگاهش کشف کردند، گفت: با انتقال متهم به کلانتری و توقیف اموال سرقتی، وی در کلانتری به 25 فقره سرقت ابزارآلات اعتراف و اظهار داشت، علاقه به ابزارآلات موجب شده که دست به سرقت بزند.

رئیس کلانتری ابوسعید گفت: تا کنون تعدادی از مال باختگان سارق پرونده شان را شناسایی و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار