استاندار زنجان:

دستگاه‌های اجرایی طرح مولدسازی را جدی بگیرند

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت برای برخی برنامه های در دست اجرای استان توانستیم اعتبار نقدی لازم را تامین کنیم.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های اجرایی طرح مولدسازی را جدی بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: دستگاه‌های اجرایی طرح مولدسازی را جدی بگیرند چراکه هم قانون است و هم اینکه بخشی از منابع مالی استان از این طریق تأمین می‌شود.

استاندار زنجان از معاون هماهنگی امور عمرانی خواست تا کمیته‌های متشکل از شهرداری و راه و شهرسازی تشکیل دهد تا موانع موجود بر سر راه مولدسازی برطرف شود و مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و دارایی استان هم موظف شد تا دو روز آینده نام مدیرانی که در این راه تعلل می‌کنند را اعلام کند.

وی به سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به استان زنجان اشاره کرد و افزود: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری اعتبارات آن سفر اقدامات خوبی در راستای اختصاص مبالغ پیش‌بینی‌شده برای دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، محورهای مواصلاتی زنجان به بیجار، سلطانیه کبودرآهنگ و زنجان به تاکستان و همچنین توسعه بیمارستان ولیعصر صورت گرفته است.

مقام عالی دولت در استان همچنین از دریافت 16 میلیارد تومان اعتبارات نقدی برای اجرای برخی طرح‌ها و برنامه‌ها خبر داد.

به گفته حقیقی این اعتبارات برای تجهیز دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان، تکمیل ساختمان حراست و حل اختلاف، اجرای طرح سبزه‌میدان و برخی طرح‌های عمرانی بر زمین‌مانده اختصاص‌یافته است.

استاندار زنجان همچنین از پرداخت پاداش پایان خدمت برخی بازنشستگان سال 98 به مبلغ 8 میلیارد و 200 میلیون تومان در روزهای آینده خبر داد.

بررسی دقیق طرح تفصیلی جامع شهری برای به تصویب رسیدن و تکمیل و نهایی کردن منظومه روستایی از دیگر خواسته‌های استاندار در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار