تخفیف 20 درصدی کتابفروشی ها در طرح پاییزه کتاب

تهران (پانا) - مهلت ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب ۹۹ با مشارکت ۸۱۷ کتاب‌فروشی از ۳۱ استان کشور به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف 20 درصدی کتابفروشی ها در طرح پاییزه کتاب

به گزارش خبرآنلاین، ۸۱۷ کتابفروشی از سراسر کشور برای حضور در طرح پاییزه کتاب ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند که در مقایسه با طرح تابستانه کتاب ۹۹، افزایش ۶درصدی مشارکت کتابفروشی‌ها را به همراه داشت.

در پانزدهمین دوره طرح‌های یارانه حمایتی از کتابفروشان، از تعداد کل کتابفروشی‌های عضو طرح، ۶۲۹ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۸۸کتابفروشی در سایر شهرهای استان‌ها برای حضور در طرح پاییزه کتاب۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند.

گفتنی است، مطابق آمار، ۱۰۵ کتابفروشی برای نخستین بار در طرح پاییزه کتاب ۹۹ شرکت کردند.

استان‌های تهران با ۱۲۸کتابفروشی، اصفهان با ۸۵ کتابفروشی، خراسان‌رضوی با ۸۴کتابفروشی، قم با ۷۰کتابفروشی، آذربایجان‌شرقی با ۵۰کتابفروشی، کردستان با ۴۶کتابفروشی، فارس با ۴۵کتابفروشی، مازندران با ۳۱کتابفروشی، گیلان با ۲۷کتابفروشی و کرمان با ۲۲کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب ۹۹ مشارکت کردند.

طرح پاییزه کتاب۹۹با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ تا ۳۰ آبان همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود.

در این طرح، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند ضمن مراجعه به سایت tarh.ketab.ir و اطلاع از اسامی کتابفروشی‌های عضو این طرح، از یارانه ۲۰درصدی تا سقف ۲۰۰هزار تومان با ارائه کارت ملی بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار