کرونا فعالیت اصناف اصفهان را تا ساعت ۱۸ محدود کرد

اصفهان(پانا) _ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: فعالیت مشاغل به جز صنوف گروه یک که مربوط به مایحتاج عمومی، مراکز تهیه و توزیع لوازم بهداشتی و درمانی است از بیستم آبان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ محدود می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا فعالیت اصناف اصفهان را تا ساعت ۱۸ محدود کرد

حجت‌الله غلامی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس اظهار داشت: در این جلسه بحث محدودیت مشاغل به صورت گسترده‌تر و همراه با محدودیت زمانی مطرح شد. طرح محدودیت زمانی مشاغل از 20 آبان تا 20 آذر به مدت یک ماه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: محدودیت فعالیت مشاغل در سایر شهرستان‌های استان با نظر ستاد استانی مورد بررسی خواهد گرفت. درباره تردد خودروها در سطح شهر در جلسه ستاد ملی مطرح و مقرر شد محدودیت‌ها از ساعت 21 تا 4 صبح اعمال شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: استثناهایی به لحاظ ترددهای ضروری مشاغل خاص توسط قرارگاه عملیاتی کرونا تا هفته آینده بررسی و محدودیت ترددها اعمال خواهد شد؛ با تصمیم‌گیری در خصوص ترددها متخلفان 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به دورکاری ادارات خاطرنشان کرد: اختیاری به دستگاه‌های اجرایی استان داده شد که متناسب با میزان ارباب رجوع و حجم کاری درباره دورکاری برنامه‌ریزی و نوبت‌بندی کنند از این رو در جلسه آینده ستاد استانی عملکرد دستگاه‌ها در این خصوص بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

غلامی گفت: ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت حاد کرونا در 31 استان کشور ارائه شد، متاسفانه در بیشتر استان‌ها میزان مبتلایان به کرونا رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد محدودیت‌ها مباحث مختلفی مطرح شد از جمله بحث مشاغل بود که در جلسات قبل محدودیت هشت شهرستان استان و کلانشهر اصفهان را اعمال کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار