افتتاح بیست و سومین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش فارس در شهر سده

شیراز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از افتتاح بیست و سومین زمین چمن مصنوعی استان در منطقه بنام شهدای دژکرد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بیست و سومین زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش فارس در شهر سده

احمد علی قهرمانی در آیین افتتاح بیست و سومین چمن مصنوعی استان فارس در شهر سده، با اشاره به فواید ورزش در سلامت جسم و روح دانش‌آموزان و کاهش بسزای آسیب‌های اجتماعی گفت: به دنبال آن هستیم تا با کمک خیرین پروژه‌های ورزشی نیمه تمام را تکمیل و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم تا از آنها بهره کافی را ببرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس بیان کرد: سرانه فضای ورزشی استان در دو سال اخیر از ۲۲صدم درصد به ۲۷ صدم درصد افزایش یافته که هنوز تا استاندارد کشوری که ۳۳ صدم درصد است فاصله داریم.

قهرمانی افزود: ایجاد فضای امن و استاندارد یکی از ضرورت‌های اجرای درس تربیت بدنی است که می تواند برای پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای نسل آینده مفید باشد.

وی افزود: با ایجاد فضاهای کم هزینه و زود بازده مثل کفپوش روباز، چمن مصنوعی و سالن های بلا استفاده درصدد افزایش سرانه ورزشی هستیم و همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای کلاس درس تربیت بدنی در شهر سده خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سده نیز گفت: این پروژه رفاهی، ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی با ابعاد ۲۰*۴۰ متر، یک واحد اقامتی رفاهی با زیربنای ۱۵۰متر مربع، دارای رختکن و سرویس بهداشتی نیز می باشدکه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال ساخته شده است.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایا از زحمات خیرین و دبیران تربیت بدنی این منطقه تقدیر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار