بهره‌مندی بیش از 3 هزار خانواده مددجویان فارس از تخفیف هزینه انشعابات

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، از بهره‌مندی بیش از 3 هزار خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان در 7 ماهه امسال از مزایای تخفیف هزینه انشعابات، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با اعتبار 19 میلیارد و 217 میلیون ریال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی بیش از 3 هزار خانواده مددجویان فارس از تخفیف هزینه انشعابات
محمد بذرافشان، با اعلام اینکه در 7 ماهه امسال 2 هزار و 544 فقره تخفیف هزینه انشعابات با هزینه 15 میلیارد و 469 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است، گفت: مددجویان علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات، از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز بهره مند می شوند که در مدت مذکور 476 پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با هزینه 3 میلیارد و 748 میلیون ریال صادر شده است.
بذرافشان در ادامه افزود: این خدمات در شش سرفصل انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می شود.
مدیر کل کمیته امداد فارس در پایان اضافه کرد: در 7 ماهه امسال 640 فقره انشعاب برق، 520 فقره انشعاب آب و 67 فقره انشعاب فاضلاب و 1317 فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذارشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار