رسولی: نیازی به تشکیل سازمان برای مدیریت آب سطحی نیست

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران گفت در شرایطی که خود وزارت نیرو آب کشور را در قالب شرکت مدیریت می‌کند، چطور به شهرداری پیشنهاد تشکیل سازمان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رسولی: نیازی به تشکیل سازمان برای مدیریت آب سطحی نیست

سید حسن رسولی خزانه دار شورا در جریان رسیدگی به یک فوریت لایحه تاسیس سازمان مدیریت آبهای سطحی در دویست و چهل و هفتم جلسه شورای شهر بیان کرد: متولی اصلی این مسئله در سطح ملی وزارت نیرو است.

رسولی گفت: چطور مجموعه‌ای که در سطح ملی به صورت شرکت است، به شهرداری توصیه می‌کند که سازمان ایجاد کند. مسئولیت شرکت و سازمان بر خلاف چیزی است که اعلام شد.

خزانه‌دار شورا عنوان کرد: در شرایط فعلی که در تحریم هستیم، تنها شرکت‌ها هستند که به دلیل ماهیت حقوقی می‌تواند از کمک‌های نهادهای بین‌المللی استفاده کنند. مثل بانک توسعه اسلامی که برای همه پروژه‌های زیست محیطی وام بلاعوض می‌دهد یا بانک جهانی که برای شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران تسهیلات داده است. از مدیران شهرداری تعجب می‌کنم و احساس میکنم در ارتباط با مدیریت شهرداری کاملا دچار بلاتکلیفی هستند.

وی گفت: در مورد طراحی ساخت وسازه اگر امکانات نداریم، پس سازمان مهندسی و مشاوره یا معاونت عمرانی چه کار می‌کند. خواهش می‌کنم به توان کارشناسی شورا احترام بگذارید و از آوردن چنین لوایح خودداری کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار