ضرورت بازگشایی و بازسازی پیست دو و میدانی شهید ثمری ملارد

ملارد(پانا)- پتانسیل پیست استاندارد روباز ۴۰۰ متر دو و میدانی شهرستان ملارد باید برای آموزش و استفاده همکاران و دانش‌آموزان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت بازگشایی و بازسازی پیست دو و میدانی شهید ثمری ملارد

الهه حیات بینی معاون آموزش متوسطه، رقیه عبدالمالکی معاون آموزش ابتدایی، محسن اصغر مدیر مدرسه المپیک ۲۰۲۰ ملارد و دیگر مسئولین آموزش و پرورش شهرستان ملارد از پیست شهید محمد حسین ثمری بازدید کردند.

تاریخچه استادیوم دو و میدانی شهیدثمری ملارد به این شرح است که به پیشنهاد استاد احمد تفرشی‌پور دبیر تربیت‌بدنی دبیرستان شهید ثمری و در سال۱۳۶۸، مسئولین مدرسه، اقدام به ساخت پیست ۴۰۰ متر استاندارد دوومیدانی(برابر نقشه المپیک مونیخ) کردند. این پیست در اردیبهشت‌ماه سال۱۳۶۹ با حضور مسئولین استان و شهرستان با برگزاری یک‌ دوره مسابقات دو و میدانی بین همکاران فرهنگی مورد بهره برداری قرارگرفت و از آن تاریخ به بعد محل برگزاری مسابقات دو و میدانی شهرستان ملارد شد.

در حال حاضر با توجه به وجود شیوع ویروس کووید ۱۹ و تعطیلی سالن‌های ورزشی و با توجه به تعطیلی پیست سرپوشیده دو‌ و میدانی برادران شهید مظفر ملارد و همچنین نیاز مبرم مدرسه دو و میدانی المپیک ۲۰۲۰ ملارد برای آموزش درس دوومیدانی، مسئولین آموزش و پرورش از این مکان بازدید کرده و قرار شد تا با همکاری مسئولین محترم آموزش وپرورش شهرستان ملارد، برای بازگشایی مجدد پیست مذکور اقداماتی صورت بگیرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار