هما حاجتی: بیش از 30مرتبه اقلام بهداشتی در اختیار مدارس منطقه5گذاشته شده است

تهران (پانا) - هما حاجتی، کارشناس مسئول واحد بهداشت منطقه5 آموزش و پرورش تهران، در گفتگو با پانا، از برنامه های اداره آموزش و پرورش منطقه5 برای مبارزه با کرونا گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
هما حاجتی: بیش از 30مرتبه اقلام بهداشتی در اختیار مدارس منطقه5گذاشته شده است

هما حاجتی، کارشناس مسئول واحد بهداشت منطقه5، در گفتگو با پانا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، این واحد، مطابق دستورالعملهای ابلاغی مرتبا و به صورت روزانه، ضدعفونی و گندزدائی، فضاهای اداری ، سالن ها، دوایر و کلیه فضا‌های منطقه را انجام می دهد. ونیز بر انجام ضدعفونی فضاهای آموزشی در مدرسه ها توسط بهداشت مدارس نظارت می کند.

او گفت: بیش از 30 مرتبه، اقلام بهداشتی شامل الکل ضدعفونی کننده دست، دستکش، ماسک ، شیلد، دستمال کاغذی، مکملهای تقویتی مانند مولتی ویتامین، ویتامین دی و قرص آهن به منظور حفظ سلامت کارکنان و دانش آموزان در اختیار همکاران و مدارس قرار گرفته است.

حاجتی، در ادامه اشاره کرد: فرهنگ سازی در رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مدوام و مرتب از ماسک و شستشوی دستها از سرفصلهای اجرایی اولویت دار منطقه است. تب سنجی، غربالگری و بررسی وضعیت سلامت کارکنان نیز به صورت روزانه انجام می شود. دو مرکز بهداشتی درمانی معین منطقه هم آماده ارجاع تخصصی همکاران دارای علائم مشکوک به کرونا، هستند.

حاجتی افزود: در مبارزه با این ویروس منحوس با همکاری و همدلی یکدیگر و با رعایت حداکثری دستورالعملهای بهداشتی، قطعا کرونا را شکست می دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار