خدمات غیرحضوری سامانه «برق من» به مشترکان مازندرانی

ساری (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ارائه خدمات غیر حضوری برای رفاه حال مشترکان در این شرکت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات غیرحضوری سامانه «برق من» به مشترکان مازندرانی

فرامرز سپری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط موجود زیرساخت ارائه 40 خدمت در شرکت توزیع نیروی برق مازندران به صورت غیرحضوری فراهم است، گفت: «تصمیم بر این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، بتوانیم از ابتدای آذرماه همه خدمات به مشترکین در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، به صورت غیرحضوری ارائه کنیم.»

او با اشاره به اینکه مشترکان مازندرانی می توانند با نصب سامانه برق من از سایت های مرتبط، تقاضای مورد نظر خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند، گفت: «مشترکان با این کد رهگیری می توانند در بخش پیامها، رهگیری کارها را پیگیری کنند و همکاران ما مکلف و موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند.»

سپری گفت: «این اپلیکیشن بهترین راهکار دریافت خدمات غیر حضوری صنعت برق کشور است که با استفاده از آن تمامی امکانات مورد نیاز از جمله مشاهده و پرداخت قبض،‌ مشاهده سوابق مصرف،اعلام خاموشی و اطلاعات برق امید و تمامی خدماتی که قبلا به صورت حضوری در شرکت های توزیع نیروی برق کشور ارائه می شد را داراست.»

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: «در این شرکت همواره به سیستمی و الکترونیکی شدن فعالیت ها اعتقاد داریم و تلاش مضاعفی صورت می گیرد و در حال حاضر پرداخت های الکترونیکی غیر حضوری از طریق؛ سامانه برق من، همراه بانک، اینترنت بانک، دستگاه های خود پرداز ATM ، دستگاه های کارت خوان( POS) تلفن بانک انجام می پذیرد.»

اپلیکیشن برق من را از http://bargh-omid.ir/home-9-2/ می‌توانید دریافت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار