مینو زمان: «استودیو تزکیه» گامی در راستای کیفیت بخشی به روند آموزش در مدرسه است

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه استودیو تزکیه شاهد آموزش و پرورش منطقه 8، با حضور مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 و گلاره کوشا معاون مقطع متوسطه در دبیرستان دخترانه تزکیه شاهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مینو زمان: «استودیو تزکیه» گامی در راستای کیفیت بخشی به روند آموزش در مدرسه است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، مدیر آموزش و پرورش منطقه در افتتاحیه استودیو تزکیه، ضمن قدردانی از مدیر و عوامل اجرایی مدرسه در ساخت و راه اندازی این استودیو گفت: در کل کشور با هماهنگی وزیر آموزش و پرورش تصمیم گرفته شد تا بهترین خدمات به خانواده‌ها ارائه شود. خانواده‌ها کمک کنند و این اعتماد را داشته باشند که سلامت فرزندان از همه چیز اهمیت بیشتری دارد و بدانند بهترین ناظران خود خانواده‌ها هستند.

مینو زمان با بیان اینکه راه اندازی این استودیو می تواند گامی در راستای کیفیت بخشی به روند آموزش در مدرسه باشد افزود: با استفاده از ظرفیت این استودیو و مشارکت دبیران برتر، می توان شاهد رشد کیفی تولیدات آموزشی در بستر فضای مجازی در منطقه بود. در این روزها دانش‌آموزان با ماندن در خانه به حفظ سلامتی خود در برابر کرونا ویروس کمک می کنند و با استفاده از بستر های مختلف ارتباطی می‌توانند به محتواهای برتر آموزشی تولید شده در استودیو تزکیه دسترسی پیدا کنند و از این طریق نیز دغدغه والدین دانش آموزان برای ادامه آموزش آن ها برطرف خواهد شد.

امسال کلاس های درس متناسب با وضعیت قرمز، زرد یا سفید در منطقه به یکی از صورت های حضوری، غیرحضوری و ترکیبی برگزار می شود تا به آموزش و سلامت دانش‌ آموزان لطمه‌ ای وارد نشود. معلمان فرایند تولید محتوا و آموزش های مجازی خود را در طول سال تحصیلی پیگیری می کنند و برنامه ریزی لازم را جهت ارائه خدمات آموزشی در کلاس مجازی یا حضوری انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار