برگزاری دوره‌‌های آموزشی جهت زندگی بهتر و اشتغال

ملارد(پانا)- بهزیستی آمادگی لازم جهت برگزاری دوره ها و کارگاه‌های آموزشی مهارتهای زندگی و آموزشهای پیش از ازدواج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشکیل جلسات جهت عموم مردم را دارد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌‌های آموزشی جهت زندگی بهتر و اشتغال

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در بازدیدی که فخرالدین آئینه‌وند رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد و عباس تیموری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این شورا انجام دادند، از نزدیک در جریان نحوه خدمت‌رسانی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این اداره قرار گرفتند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد، ضمن قدردانی از همکاری اعضای شورای شهر با این اداره گفت: بهزیستی آمادگی لازم جهت برگزاری کلاسهای آموزشی پیش از ازدواج با رعایت پروتکل های بهداشتی و تشکیل جلسات جهت عموم مردم(حداکثر 10 نفر) در هر کارگاه را دارد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر ملارد هم مسائلی را در خصوص ساماندهی کارتن‌خوابها در سطح شهرستان مطرح و افزود: گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارتهای فنی و حرفه‌ای پس از اتمام دوره ترک اعتیاد در مراکز از مسائل ضروریست که موجب اشتغال و بازگشت به خانواده و جامعه در این افراد می‌شود.

در ادامه اعضای شورای شهر از حوزه های تخصصی ستاد اداره بهزیستی بازدید و کارشناسان اورژانس اجتماعی توضیحاتی را در خصوص نحوه خدمت‌رسانی، موضوعات تماسهای تلفنی با خط 123، پیگیری امور مربوط به کودک آزاری، همسر آزاری و ... را ارائه کردند.

در پایان نیز مقرر شد کارشناسان پیشنهادات خود را جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان به اعضای شورای اسلامی شهر اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار