بزرگترین میدان میوه و تره بار ایران در ارومیه احداث می شود

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه طرح اولیه احداث میدان میوه و تره بار به وسعت 100 هکتار تایید شد، گفت بزرگترین میدان میوه و تره بار ایران در ارومیه احداث می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین میدان میوه و تره بار ایران در ارومیه احداث می شود

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، رسول حاجی بیگی با اشاره به تأمین امنیت میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه گفت: تأمین امنیت در مجموعه‌ای به وسعت 15 هکتار که به صورت شبانه روزی فعال است، نیازمند چند رکن اساسی است که با تمهیدات لازم امنیت مطلوبی به وجود آمده است.

وی با اشاره به استقرار پلیس محله بصورت شبانه روزی جهت تامین امنیت در میدان میوه و تره بار که رضایتمندی بارفروشان را به همراه داشته، اذعان کرد: پیش از این برخی حجره داران با اجاره دادن مقابل حجره های خود، باعث ایجاد آلایندگی صوتی و محیطی می شدند که این موضوع سایر حجره داران را شاکی کرده بود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی ادامه داد: جهت جلوگیری از مسدود کنندگان معابر که باعث از رونق افتادن کسب و کار مابقی حجره داران و بارفروشان می‌شد، با تشکیل جلسات متعددی که با حضور فرماندار و معاون محترم استاندار شکل گرفت نسبت به رفع این موضوع تصمیم گیری و مقرر شد پس از شناسایی چند نقطه در شهر ، جهت ساماندهی مشاغل برای دست فروشان اقدام شود.

وی همچنین اضافه کرد: بودن دوربینهای مدار بسته، خط کشی های ترافیکی و تعیین محدوده توقف خودروها به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در این شرایط بد کرونایی، رضایت خود حجره داران را فراهم کرده است، هرچند که در این مورد همکاری تنگاتنگی با مامورین سد معبر نیز داریم.

حاجی بیگی از احداث بزرگترین میدان میوه و تره بار در ایران خبر داد و افزود: با اهتمام شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه ، طرح اولیه احداث میدان میوه و تره بار به وسعت 100 هکتار در 13 کیلومتری جاده شهید کلانتری تایید شده و پس از موافقت کمیسیون در مرحله واگذاری قرار می گیرد.

وی با اشاره به امکانات طرح ملی این پروژه ، تصریح کرد: ساخت و احداث اماکنی چون ، پمپ بنزین ، هتل ، آتش نشانی ، تعویض روغن ، سردخانه ، مسجد ، کارگاه تولید جعبه ، باسکول تمام اتوماتیک ، باشگاه ورزشی ، کارواش ، آژانس ، پست بانک ، درمانگاه ، بانک ، کلانتری و ... از جمله مواردی است که در راستای تسهیل داد و ستد و رفاه حال حجره داران و مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

حاجی بیگی افزود: با موافقت شورای محترم شهر و شهردار ارومیه، چند نقطه از شهر را برای صنوفی چون صافکاران، تعمیرکاران و فروشندگان موتور سیکلت در نظر گرفته ایم که امروز به همراه معاون مسکن شهرسازی و مدیر املاک برای بازدید محلی می رویم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی ادامه داد: همچنین در کشتارگاه جدید واقع در جاده شهید کلانتری، محدوده ای جهت احداث میدان دواب مدرن مشخص کرده ایم که به زودی کلنگ احداث آن نیز زده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار