افزایش آمار بستری بیماران کرونا در اندیمشک

اندیمشک (پانا)- رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت حضور در تجمع‌ها، مسافرت‌ها، مراسم عزا، شادی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزایش آمار بستری بیماران کرونا را در اندیمشک در پی داشته است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار بستری بیماران کرونا در اندیمشک

به گزارش پانا فریدون کاظمی اظهار کرد: شهروندان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام لازم را برای سلامت خویش و جامعه انجام دهند و با انجام مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا همیار مدافعان سلامت و درمان باشند.

او از حضور برخی از شهروندان برای مشارکت و برگزاری مراسم‌ها انتقاد کرد و افزود: حضور در تجمع‌ها، مسافرت‌ها، مراسم عزا، شادی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزایش آمار بستری بیماری کرونا را در اندیمشک در پی داشته است.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک با بیان اینکه در صورت تداوم شرایط و بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی شرایط دشوارتر می‌شود.

او تقارن کرونا و آنفولانزا در فصل سرما را عامل ایجاد شرایط بحرانی دانست و تصریح کرد: کادر درمان به دلیل بستری‌ها و پاندومی کرونا خسته هستند؛ از این رو باید با انجام اقدام‌های پیشگیرانه از زحمات کادر درمانی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک و کادر درمان شهرستان قدردانی کنیم.

کاظمی با بیان اینکه با مصوبه ستاد کرونا و با همکاری ادارات و واحدهای امدادی آژیر قرمز کرونا برای بیان خطرات و هشدار به شهروندان در اندیمشک به صدا در آمد، عنوان کرد: شهروندان با استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری، پرهیز از حضور در تجمع‌ها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مسیر مهار کرونا یاری‌رسان کادر درمان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار