«خانه امن» تازه ترین اثر نمایشی با موضوع داعش

سریال «خانه امن» تازه ترین سریالی است که سراغ پدیده داعش رفته. این سریال که پخش آن از هفته پیش شروع شده را احمد معظمی کارگردانی کرده و ابوالفضل صفری تهیه کننده آن است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
«خانه امن» تازه ترین اثر نمایشی با موضوع داعش

سریال «پایتخت 5» ساخته سیروس مقدم و فیلم های «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا و «امپراطور جهنم» پرویز شیخ طادی دیگر آثار نمایشی هستند که با موضوع داعش ساخته شده اند.
«خانه امن» با چگونگی ورود نیروهای داعش به خاک کشورمان شروع شد. در قسمت های پیش تلاش نیروهای امنیتی برای مبارزه با این گروه تکفیری به نمایش در آمد. در ادامه تعقیب و گریز برای به دامن انداختن یکی از عوامل داعش محور قصه شد. او مقدمات انجام یک عملیات انتحاری در ترمینال جنوب را فراهم می کند. همزمان نیروهای اطلاعاتی او را رصد می کنند تا ضمن دستگیری ، رد سرشاخه ها را هم بزنند. این عنصر تروریستی کشته شد و بعد از آن داستان یک تروریست داعشی دیگر به نمایش در آمد. حالا نوبت تعقیب و گریز نیروهای امنیتی با این تروریست است.
آن چه تاکنون در «خانه امن» به تصویر کشیده شده ، لحظات نفس گیری است که ثابت می کند داعش با چه اهداف شومی امنیت کشورمان را نشانه گرفته بوده است. در عین حال رشادت و تیزهوشی نیروهای اطلاعاتی، این امنیت خاطر را به بیننده می دهد که کشور از آسیب های داعش مصون خواهد بود.
در قسمت های ابتدایی «خانه امن» به مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم نیز ادای دین شد.
به گفته سازندگان ، تاثیر تفکر افراطی و التقاطی داعش در ادامه سریال «خانه امن» نیز به نمایش در خواهد آمد. این سریال ساعت 22:15 هر شب از شبکه یک پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار