در گفت‌وگو با محمدحسین منادی، دروازه بان جوان سایپا :

برای همه گلرها خط و نشان کشیدم

کسب یک امتیاز از فینالیست آسیا نتیجه خوبی بود/ طرز فکر فصل گذشته را نداریم

تهران (پانا) -  بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال از جمعه استارت خورد و مجدداً شور و هیجان به خانه فوتبالدوستان در کشورمان بازگشت؛ در نخستین روز از هفته اول مسابقات، پرسپولیس قهرمان ۴ دوره متوالی لیگ برتر که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته به مصاف سایپا رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برای همه گلرها خط و نشان کشیدم

به‌گزارش ایران، شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار تلاش زیادی کردند که استارت دوره جدید لیگ را با 3 امتیاز بزنند اما هر بار حملات پرتعداد سرخپوشان با سد محکمی روبه‌رو شد، اگر از بی‌دقتی و در مواردی بدشانسی پرسپولیسی‌ها بگذریم، در واقع این دروازه بان سایپا بود که اجازه نداد شاگردان گل‌محمدی به گل برسند و سایپا یک امتیاز مهم از این دیدار را بیش از همه مدیون گلر جوانش است.

محمدحسین اکبر منادی با عملکرد درخشان خود در این بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
دروازه‌بان سایپا در خصوص نخستین بازی تیمش در لیگ بیستم و کسب امتیاز از پرسپولیس گفت: «می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم چرا که پرسپولیس فینالیست آسیا و قهرمان ۴ دوره متوالی لیگ برتر است به این دلیل انگیزه زیادی برای این بازی داشتیم و البته واقعاً بچه‌ها هم خیلی زحمت کشیدند و تک تک‌شان برای موفقیت تیم تلاش کردند. یک ماه برای شکست پرسپولیس تمرین کرده بودیم و کادرفنی بخوبی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را به ما تذکر داده بود و خدا را شکر تا حد زیادی موفق بودیم.»

اکبر منادی صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد:«بازی بسیار خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم و می‌توانستیم با ۳ امتیاز این بازی را به پایان برسانیم اما متأسفانه این گونه نشد و توپ‌های ما با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد؛ در هر دو نیمه موقعیت داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم. در کل تمام بچه‌های تیم عملکرد خوبی داشتند و کادرفنی هم از بچه‌ها راضی بود. کسب یک امتیاز از قهرمان ۴ دوره لیگ و فینالیست آسیا هم نتیجه خوبی است.»

او با اشاره به اینکه سایپا تیم جوان و باانگیزه‌ای است، بیان داشت: «در این فصل به جز یکی دو بازیکن ما همه بازیکنان جوان هستند و تیم ما برای بهتر شدن نیاز به زمان بیشتری دارد؛ سیاست سایپا در طول این سال‌ها جوانگرایی بوده و این سیاست باعث شده تا این تیم بازیکنان خوبی به فوتبال ایران معرفی کند. سایپا تیمی است که می‌توان با حضور در آن ترقی کرد و به تیم‌های صاحب نام پیوست.»
دروازه بان نارنجی پوشان سایپا در خصوص وضعیت این تیم در فصل جاری افزود: «ما در لیگ نوزدهم شرایط سختی پیدا کردیم ولی حالا طرز فکر فصل گذشته را نداریم و می‌خواهیم این فصل در جایگاه بهتری بایستیم و این موضوع را در بازی اول لیگ مقابل پرسپولیس نشان دادیم. علاوه بر بازیکنان، کادرفنی تیم هم جوان است و ما زیر نظر کادر فنی در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در این فصل نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم.»

او اظهار داشت: «نتیجه ما مقابل پرسپولیس حاصل تلاش یک ماهه‌مان بود، گرچه برای 3 امتیاز بازی با پرسپولیس برنامه‌ریزی کرده بودیم اما متأسفانه این گونه نشد. مطمئن باشید جوان‌های ما در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ با این نتیجه ثابت کردیم تیم دست و پا بسته‌ای مقابل حریفان نیستیم و می‌توانیم تیم‌های مدعی را هم اذیت کنیم و امتیاز بگیریم. معتقدم امسال سال خوبی برای سایپا خواهد بود. امیدوارم با عملکردمان ثابت کنیم که حتی با تیمی متشکل از بازیکنان جوان هم می‌توان جزو خوب‌های لیگ شد.»

دروازه بان ۲۳ ساله سایپا در خصوص عملکرد خوب خودش در دیدار با پرسپولیس هم صحبت کرد: «حقیقتاً نمی‌دانم چند توپ گرفتم ولی خدا را شکر عملکرد خوبی داشتم و توپ‌ها وارد دروازه‌ام نشد. علاوه بر این خوش شانس هم بودم و دو بار توپ به تیر دروازه برخورد کرد اما در کل از عملکردم در این بازی راضی بودم و خوشحالم که مانع گلزنی پرسپولیسی‌ها شدم؛ با این عملکرد هم به تیمم برای کسب امتیاز کمک کردم و هم برای سایر گلرها خط و نشان کشیدم.»
اکبر منادی در پایان گفت: «متأسفانه امسال هم به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ بدون حضور هواداران برگزار می‌شود و این موضوع باعث شده تا هیجان لیگ پایین‌تر بیاید؛ در هر حال امیدوارم امسال هم لیگ بخوبی برگزار شود و بتوانیم به سلامت آن را به پایان برسانیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار