کدام سریال ها پربیننده تر بودند؟

تهران (پانا) - نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره سریال‌های نیمه دوم شهریور و مهرماه ۹۹ تلویزیون منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کدام سریال ها پربیننده تر بودند؟

به گزارش ایسنا، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما از سریال‌های تلویزیونی شبکه‌های مختلف در نیمه دوم شهریور و مهرماه ۹۹ سریال «نجلا» از شبکه سه سیما با ۳۵.۵ درصد مخاطب و ۸۳.۶ درصد رضایتمندی، بهترین سریال تلویزیونی در این مدت شد.

روابط عمومی صداوسیما گزارش داده است:

بر اساس این نظرسنجی بیش از ۷۹ درصد از مردم بیننده برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، سخنرانی، گفتگومحور، ورزشی، اخبار و... بوده‌اند.

بعد از سریال تلویزیونی «نجلا»، سریال «زمین گرم» با ۲۸.۷ درصد مخاطب و ۷۱.۱ درصد رضایتمندی از شبکه سه سیما در جایگاه دوم سریال‌های تلویزیونی در نیمه دوم شهریور و مهرماه قرار گرفت.

«ایلدا» از شبکه یک سیما هم با ۲۷.۶ درصد مخاطب و ۷۵.۲ درصد رضایتمندی، سومین سریال پرمخاطب تلویزیون در این مدت بوده است.

سریال کوتاه «سرزده» از شبکه یک سیما هم که یکی از تولیدات مرکز خراسان رضوی بود با ۱۸.۵ درصد مخاطب و رضایت ۶۳.۱ درصدی چهارمین سریال تلویزیونی بود که در این یک ماه و نیم نظر مخاطبان را به خود جلب کرد.

«بوم و بانو» از شبکه دو سیما هم با ۱۶.۶ درصد مخاطب و رضایت ۶۰.۶ درصدی، در میان پنج سریال تلویزیونی قرار گرفت که در نیمه دوم شهریور و مهر ۹۹ معرفی شد.

بر اساس این نظرسنجی در میان سریال‌های تکراری هم که از شبکه‌های مختلف سیما در نیمه دوم شهریور و مهر ۹۹ پخش شده است کیمیا و پایتخت یک، هر دو از «آی‌فیلم» به ترتیب با ۱۵.۴ و ۱۳ درصد مخاطب بیشترین مخاطبان را داشته‌اند.

نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما همچنین نشان می‌دهد بیش از ۲۷ درصد از پاسخگویان غیرتهرانی بیننده سریال‌های مختلف تکراری از شبکه‌های استانی سازمان صداوسیما بوده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار