مکاتبه وزیر ارشاد با وزیر کشور برای هفته کتاب

تهران (پانا) - وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، خواستار برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره «هفته کتاب» شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مکاتبه وزیر ارشاد با وزیر کشور برای هفته کتاب

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین دوره «هفته کتاب» جمهوری اسلامی ایران، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در خصوص برگزاری «هفته کتاب» در استان‌ها مکاتبه کرد.

بر همین اساس، رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، خواستار برنامه‌ریزی در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب شد.

در نامه جلال درخشه به استانداران سراسر کشور آمده است: «با توجه به شرایط کرونایی کشور و امکان ایجاد محدودیت در شیوه اجرای برخی آیین‌های حضوری، می‌توان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با تغییر شیوه‌ها و استفاده از روش‌های خلاقانه غیرحضوری، همچنان در جهت تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق قشر کتابخوان در هفته کتاب در استان‌ها گام برداشت.»

بر این اساس استانداران سراسر کشور موظف شدند تا در راستای هماهنگی و تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها، نهادها، مراکز فرهنگی، دولتی و غیردولتی استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بیست و هشتمین دوره «هفته کتاب» اقدام کنند.

بنا بر اعلام، بیست و هشتمین دوره «هفته کتاب» جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار