پانزدهمین همایش دانش آموزی نجوم با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

زنجان (پانا) - پانزدهمین همایش نجوم کانونهای فرهنگی تربیتی با مشارکت دانش آموزان قطب های یک، چهار و شش کانونهای فرهنگی تربیتی کشور و معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پانزدهمین همایش دانش آموزی نجوم با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، قاسمعلی قنبری رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اعلام این خبر گفت: پانزدهمین همایش دانش آموزی نجوم کانونهای فرهنگی تربیتی در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی به صورت اولین همایش مجازی دانش آموزی نجوم با شعار" آسمان، ضیافت بدون مرز "در قالب های مختلفی چون: مقالات علمی، داستان، عکاسی، نرم افزار، دست سازه و ... برگزار شد.

وی به استقبال مناسب دانش آموزان از این همایش نیز اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع 218 اثر به دبیرخانه این جشنواره در کانون فرهنگی تربیتی ملی سهروردی زنجان ارسال شده بود که از این تعداد با نظر هیات داوران تعداد 27 اثر، به عنوان برگزیده مسابقات معرفی شدند.

قنبری در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران اداره فرهنگی هنری، دبیرخانه همایش و استان های شرکت کننده، افزود: تعدادی از مقالات در اوایل آذرماه به صورت وبینار توسط دانش آموزان ارائه خواهد شد.

گفتنی است پانزدهمین همایش منطقه ای نجوم با مشارکت استانهای البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، گیلان، مازندران، همدان و زنجان در تابستان سال 99 و به میزبانی کانون فرهنگی تربیتی سهروردی استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار