تهران؛ رتبه اول در انباشت موتورسیکلت‌‌های توقیفی

تهران (پانا) - جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت بیشترین موتورسیکلت‌های رسوبی در استان تهران با عددی نزدیک به ۴ هزار و کمترین موتورسیکلت رسوبی در خراسان جنوبی با عددی نزدیک به ۵۰ موتورسیکلت است.

کد مطلب: ۱۱۳۶۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تهران؛ رتبه اول در انباشت موتورسیکلت‌‌های توقیفی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید تیمور حسینی در نشست ویدئو کنفرانسی با روسای پلیس راهور استان های سراسر کشور پیرامون فرآیند ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها اظهار کرد: این طرح برای تمامی موتورسیکلت‌هایی که از سال ۹۰ در پارکینگ‌ها بودند، اجرایی می‌شود.

وی افزود: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کرمان، شرق تهران، خراسان رضوی، مازندران و البرز در صدر انباشت موتورسیکلت‌های رسوبی هستند؛ بیشترین این موتورسیکلت‌ها در استان تهران با عددی نزدیک به ۴ هزار و کمترین آن در خراسان جنوبی با عددی نزدیک به ۵۰ موتورسیکلت است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در سراسر کشور، هزار و ۵۰ دفتر پلیس +۱۰ داریم و همچنین حدود هزار و ۲۹ پارکینگ فعال که تمامی اقدامات برای ترخیص سریع موتورسیکلت‌های رسوبی در آنها صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از فردا به مدت دو ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: احتمال می‌دهیم روزهای آخر اجرای طرح، ترافیک بالایی از مراجعه داشته باشیم که در این راستا توصیه می‌کنیم مردم کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار