راهیابی سه طرح نمایشی از لاهیجان به جشنواره ملی سردار آسمانی

لاهیجان (پانا) - سه طرح نمایشی از لاهیجان به جشنواره ملی سردار آسمانی راه یافت.

کد مطلب: ۱۱۳۶۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی سه طرح نمایشی از لاهیجان به جشنواره ملی سردار آسمانی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، نمایش "به صرف شیرینی و شربت" و "عاشقانه های یک داعشی" به نویسندگی سعید خیرالهی و کارگردانی آرزو علیپور و نمایش "سردار و حرم " به نویسندگی و کارگردانی امیرامینی به دومین جشنواره ملی سردار آسمانی راه پیدا کرد.

نمایش "عاشقانه های یک داعشی" در مورد مردیست به نام ابومجنون که عاشق دختری از دیار خودش می شود ولی برای رسیدن به دختر، ابومجنون مرشد آن منطقه را می فرستد تا عضو داعش بشود.

نمایش"به صرف شیرینی و شربت" در مورد پیرزن و پیرمردی است که می خواهند مراسم خواستگاری پسر خود را بین مردم برگزار کنند.

و نمایش " سردار و حرم" با شیوه فرم و بدن است که جنگ داعش را به تصویر می کشد و سپس حضور سردار که به این ظلم پایان می دهد.

آثار برگزیده و نمایش‌های منتخب بخش خیابانی و محیطی دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» توسط هیئت انتخاب آثار این جشنواره معرفی شدند.
مجید امرایی، سامان خلیلیان و علی محمد رادمنش اعضای هیئت انتخاب آثار بخش خیابانی و محیطی دومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» بودند.
گفتنی است از مجموع 199 طرح و ایده رسیده به دبیرخانه جشنواره، 74 اثر برگزیده شد.

دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» به مناسبت پاسداشت شهید حاج قاسم سلیمانی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیری امیرحسین شفیعی دی‌ماه سال جاری در استان کرمان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار