پخش فیلم های ابوالفضل پورعرب از شبکه نمایش

تهران (پانا) - این هفته شبکه نمایش، در بخش ژانر منتخب هفتگی خود، به فیلم‌های با مضامین علم و دانش و در بخش صحنه‌گران، به مرور آثار ابوالفضل پورعرب می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پخش فیلم های ابوالفضل پورعرب  از شبکه نمایش

در ساعت ۱۳ فیلم‌های ایرانی و تله‌فیلم‌های «گلنار»، «یاد استاد»، «راه سوم»، «آنجا که زاده شدم»، «نشانی لاله‌ها»، «نامه‌های خیس» و «آینه بغل» به ترتیب از شنبه ۱۷ تا جمعه ۲۳ آبان ماه به روی آنتن می‌رود.

این شبکه، در بخش ژانر هفتگی خود به فیلم‌هایی با مضمون علم و دانش پرداخته است که از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ فیلم‌های ماری کوری-شهامت دانش، مردی که بینهایت را می‌شناخت، انیشتن و ادینگتون، معجزه گر، تمپل گرندین، ضربه مغزی و جنگ جریان از این شبکه پخش می‌شود.

در بخش صحنه‌گران هفته، آثار ابوالفضل پورعرب از جمله «عروس»، «دست‌های آلوده»، «در کمال خونسردی»، «دو روی سکه»، «چهره»، «جوانی» و «چند می‌گیری گریه کنی» از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

همسر آینده من یک مامور مخفی است، لبخند جیمی، تاجر دوره گرد، تامی کوچولو، موعد مقرر، لونه زنبور و خبر چین فیلم‌های ساعت ۲۳ هستند که از شنبه تا جمعه پخش می‌شود.

علاقه‌مندان به فیلم‌های کلاسیک از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد فیلم‌های آرزوی مرگ، برادران شیردل، مشعل، مردی با لباس سفید، دیدی کارشناس می‌شود، سدشکنان و مردی از لارامی را از این شبکه می‌توانند به تماشا بنشینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار