نگاهی به دیدارهای دومین روز از هفته اول لیگ برتر ایران

رونمایی رسمی از تیم محمود فکری؛ روز موعود برای استقلالی‌ها از راه رسید

تهران (پانا) در دومین روز از هفته اول لیگ برتر، 3 دیدار در سه شهر برگزار خواهد شد که هر کدام دارای حساسیت‌های خاص خود خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی رسمی از تیم محمود فکری؛ روز موعود برای استقلالی‌ها از راه رسید

دومین روز از لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری سه بازی به ترتیب در شهرهای مشهد، سیرجان و تهران پیگیری خواهد شد.

در اولین بازی امروز خودرو مشهد با هدایت سید مهدی رحمتی در اولین بازی این فصلش برای پایان دادن به روند ناکامی‌های متوالی که از فصل گذشته داشته، از ماشین‌سازی تبریز میزبانی می‌کند.

گل گهر سیرجان هم که امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده، در اولین بازی کاری سخت خواهد داشت و باید در سیرجان روبروی شاگردان محرم نویدکیا در تیم سپاهان قرار بگیرد.

اما در مهم‌ترین بازی امروز، استقلال در اولین تجربه حضور محمود فکری روی نیمکت این تیم، در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران از مس رفسنجان، قهرمان فصل گذشته لیگ یک پذیرایی خواهد کرد.

شهر خودرو مشهد - ماشین‌سازی تبریز / ساعت 15:50 ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

سید مهدی رحمتی (ایران) - وحید بیاتلو (ایران)

آخرین بازی روبرو: شهر خودرو 3 - ماشین‌سازی یک

تقابل دو مربی جوان می‌تواند نقطه عطفی این بازی باشد، البته جوان‌هایی که یک تفاوت بزرگ دارند. سید مهدی رحمتی بدنبال اتفاقات عجیب فوتبال ایران، هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده حکم سرمربیگری گرفت و یک سرمربی بی تجربه است. اما وحید بیاتلو هر چند اولین حضور در لیگ برتر را به عنوان سرمربی تجربه می‌کند، اما سال‌ها در مربیگری فعال بوده و در لیگ آزادگان کار کرده است.

دو تیم در حالی روبروی هم قرار خواهند گرفت که شهر خودرو سه بازی آخر روبرو را برده است و ماشین‌سازی تاکنون در تاریخ نتوانسته از سد این تیم مشهدی عبور کند و تنها یکبار در مشهد توانست از این تیم تساوی بگیرد. اما حالا تیم مهدی رحمتی که در یازده بازی آخر رسمی برد نداشته، برای پایان دادن به ناکامی‌های متوالی که از فصل قبل شروع شده، دیدار اول فصل را برگزار خواهد کرد و امیدوار است سومین باخت متوالی خارج از خانه را به تیم قدیمی شهر تبریز تحمیل کند.

گل گهر سیرجان - سپاهان اصفهان / ساعت 16:20 ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان

امیر قلعه‌نویی (ایران) - محرم نویدکیا (ایران)

آخرین بازی روبرو: سپاهان دو - گل گهر صفر

جذاب‌ترین قسمت این بازی بدون شک تقابل امیر قلعه‌نویی سرمربی این فصل گل گهر سیرجان با تیم شاگردان فصل گذشته‌اش در سپاهان خواهد بود، جایی که ژنرال سابق آبی‌ها با خریدهای خوبی که داشته امیدوار است سال‌ها ناکامی در سطح اول فوتبال ایران را با تبدیل کردن گل گهر به شگفتی‌ساز لیگ برتر به دست فراموشی بسپارد و البته خودش را از سقوطی که دچارش شده نجات دهد.

امروز گل گهر که در 6 بازی آخر فصل گذشته باخت نداشت، در حالی از سپاهان میزبانی خواهد کرد که هر دو بازی تاریه دو تیم با نتیجه مشابه 2 بر صفر به سود سپاهان تمام شده است. اما علاوه بر بدون باخت بودن سپاهان مقابل گل گهر، نکته مهم درباره طلایی‌پوشان شهر اصفهان این است که آنها بیش از یکسال است در خارج از خانه در لیگ برتر برد نداشته‌اند و جالب اینجاست که آخرین برد خارج از خانه آنها در لیگ برتر به دیدار با همین تیم گل گهر برمی‌گردد.

استقلال تهران - مس رفسنجان / ساعت 16:30 ورزشگاه آزادی تهران

محمود فکری (ایران) - محمد ربیعی (ایران)

آخرین بازی روبرو: اولین تقابل تاریخ دو تیم

بدون شک تماشای استقلال مدل محمود فکری ویژه‌ترین ماجرایی است که هواداران استقلال را در آخرین بازی دومین روز از لیگ برتر فوتبال ایران پای گیرنده‌ها خواهد نشاند تا آنها ببینند کاپیتان محبوب سال‌های نه چندان دورشان با کادری تمام استقلال چه تیمی را آماده حضور در لیگ برتر کرده است. اما آنها به نظر می‌رسد کار آسانی در همین اولین بازی مقابل قهرمان لیگ آزادگان نخواهند داشت.

قرعه مس رفسنجان هر چند در نگاه اول برای هواداران استقلال در هفته اول لیگ برتر شیرین می‌آمد اما نگاهی به عملکرد تیم محمد ربیعی در بازی‌های دوستانه می‌تواند زنگ خطری جدی برای استقلال باشد که در 8 بازی آخرش در ورزشگاه آزادی شکست نخورده است، به ویژه اینکه آبی‌ها باید بدانند مس در دیداری دوستانه پرسپولیس قدرت اول فوتبال ایران را 3 بر صفر شکست داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار