شمار خودروهای ورودی به اصفهان ۲۴ درصد کاهش یافت

اصفهان (پانا) - سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از کاهش ۲۴ درصدی ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی نسبت به روزهای عادی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شمار خودروهای ورودی به اصفهان ۲۴ درصد کاهش یافت

به گزارش ستاد استانی مقابله با کرونا در استان‌اصفهان، حجت‌الله غلامی اظهار کرد: در مدت اعمال محدودیت‌ها حجم خروج خودروهای پلاک بومی از اصفهان به خارج از استان نیز 20 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به کاهش حجم سفرهای درون شهری گفت: تردد در 6 جاده اصلی و مبادی ورودی به استان شامل کاشان، نایین، شهرکرد، دامنه، نجف آباد و شاهین شهر و سایر محورهای فرعی به وسیله عوامل پلیس راه، ارتش، بسیج، راهداری، شهرداری و فرمانداری‌های مرتبط با مسیرهای تعیین شده با جدیت کنترل می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود: در این مدت خودروهای پلاک غیربومی که از سایر مبادی وارد اصفهان شدند نیز مشمول جریمه پنج میلیون ریالی پلیس راهور شدند.

وی یادآور شد: اکنون محدودیت‌ فعالیت برخی مشاغل برای هشت شهرستان شامل گلپایگان، نجف آباد، خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر و میمه، کاشان، شهرضا و مبارکه در حال اجراست.

غلامی اضافه کرد: در مرکز استان شامل کلانشهر اصفهان، سپاهانشهر و بهارستان نیز محدودیت فعالیت برای شماری از مشاغل اعمال می‌شود.

وی با اشاره به نظارت مستمر تیم‌های بازرسی و نظارت بر اجرای محدودیت فعالیت مشاغل گفت: روند اجرای این مصوبه تاکنون در استان مطلوب گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار