در واکنش به ادعاهای ترامپ

بایدن: عظیم‌ترین تلاش‌ها را برای حفاظت از انتخابات به کار بسته‌ایم

تهران (پانا) - جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه کشمکش با رقیب جمهوریخواهش «دونالد ترامپ» که مدعی تقلب و فساد در انتخابات شده است، گفت هیچ کسی دموکراسی را از ما نخواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بایدن: عظیم‌ترین تلاش‌ها را برای حفاظت از انتخابات به کار بسته‌ایم

بایدن بعد از سخنرانی شب گذشته ترامپ، در پیامی توئیتری نوشت: هیچ کسی دموکراسی را از ما نخواهد گرفت. نه حالا، نه هیچ وقت دیگر. آمریکا برای تحقق این امر، راه درازی را طی کرده، در نبردهای زیادی جنگیده و مسائل بسیاری را تحمل کرده است.

نامزد دموکرات در توئیت دیگری تاکید کرد: دونالد ترامپ قصد دارد برای جلوگیری از شمارش آرا به دادگاه مراجعه کند. ما برای مقابله با آن، عظیم‌ترین تلاش‌ها در تاریخ را به منظور حفاظت از انتخابات به کار بسته‌ایم و به کمک شما نیاز داریم.

ترامپ شب گذشته با تکرار ادعای تقلب و فساد در انتخابات و فاسد خواندن نظام انتخاباتی آمریکا، گفت: اگر رای‌های قانونی شمرده شود، ما برنده هستیم اما اگر رای‌های غیرقانونی شمرده شود، انتخابات از ما دزدیده شده است. من قاطعانه در بسیاری از ایالت‌ها همچون فلوریدا، ایندیانا و آیووا برنده شدم و بر خلاف مداخله تاریخی بزرگ رسانه‌ها و شرکت‌های تکنولوژی بزرگ ما با آمار بزرگی برنده شدیم. هیچ موج آبی در کار نبود و برخلاف آنچه تبلیغ می‌کردند، موج بزرگ قرمز در کار بود و این را رسانه‌ها اذعان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار