پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پی درگذشت حاج رضا جدیدی

تهران (پانا) - فرحناز قائدامینی در پیامی درگذشت مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری مرحوم زنده یاد رضا جدیدی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پی درگذشت حاج رضا جدیدی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان در پیامی درگذشت فرهنگی پیشکسوت و معلم مبارز دوران انقلاب مرحوم رضا جدیدی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر تلخ درگذشت یار دیرین انقلاب اسلامی و پیشکسوت خدوم عرصه فرهنگ و تعلیم و تربیت، شادروان حاج آقا رضا جدیدی موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

فعالیت‌های ارزشمند آن مرد بزرگ در زمینه تعلیم و تربیت در استان‌های مختلف کشور و بویژه در سمت مدیرکل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری و همچنین در عرصه خدمت به زائران بیت الله الحرام و ائمه معصومین علیهم السلام و تلاش در اشاعه فرهنگ عبودیت و اقامه نماز، قطعا توشه ی خیر و باقیات صالحاتی خواهد بود که آن مرد بزرگ پیش از سفر از این دنیای فانی، آن را مهیا ساخته تا اکنون با ضمیری آرام و دلی روشن بار سفر بربندد و به سوی معبود راهی شود.

اینجانب با تاسف فراوان، مراتب تسلیت خویش را به خانواده محترم و ارجمند ایشان و عموم بازماندگان اعلام داشته، از درگاه حضرت باریتعالی برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه طاهرین علیهم السلام و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار