اسامی غایب‌های پرسپولیس برای دیدار با سایپا؛ دست یحیی برای افتتاحیه خالی است

تهران (پانا) - پرسپولیس در دیدار افتتاحیه لیگ برتر نوزدهم 5 بازیکن خود را برای تقابل با سایپا در اختیار نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اسامی غایب‌های پرسپولیس برای دیدار با سایپا؛ دست یحیی برای افتتاحیه خالی است

پرسپولیس قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر ایران، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا و حواشی مختلفی که داشته است، امروز باید در دیدار افتتاحیه لیگ برتر بیستم برای اولین بار در تاریخ در ورزشگاه دستگردی در دیداری رسمی وارد زمین شود و روبروی شاگردان ابراهیم صادقی در تیم سایپا قرار بگیرد.

یحیی گل محمدی علاوه بر ستاره‌هایی که از دست داده است، امروز تیمش را در حالی به شهرک اکباتان خواهد کرد که 5 بازیکن که در لیست پرسپولیس هستند به دلایل مختلف در این بازی غایب هستند و پرسپولیس بدون حضور آنها دیدار افتتاحیه لیگ برتر را انجام خواهد داد.

بوژیدار رادوشویچ گلر دوم پرسپولیس که هنوز به ایران نرسیده است و بعید است تا هفته‌ها حتی در لیست 21 نفره قهرمان ایران جایی داشته باشد و فعلا باید سکونشینی را تجربه کند مگر اینکه حامد لک مصدوم شود و گل محمدی مجبور باشد گلر کروات را به لیست اضافه کند.

همچنین، پرسپولیس برای این بازی 4 محروم دیگر هم دارد. آرمان رمضانی و آریا بزرگر مصدوم‌های این تیم هستند که نتوانستند شرایط بازی را پیدا کنند اما به دیدار هفته دوم خواهند رسید. سیامک نعمتی گزینه دیگری است که شرایط بازی را ندارد و به علت مثبت شدن تست کرونا باید در قرنطینه حضور داشته باشد تا دوران درمانش سپری شود.

البته به غیر از این اسامی، عیسی آل کثیر را هم باید به لیست غایب‌های پرسپولیس اضافه کرد که با محرومیت شش ماهه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شده و تا عید 1400 اجازه حضور در دیدارهای رسمی را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار