آمار کرونا در مازندران: 139 بیمار جدید شناسایی شد

ساری (پانا) - 139 بیمار جدید مشکوک به کرونا در شبانه روز گذشته در مازندران شناسایی شدند و آمار کل بستری‌شدگان به 843 نفر برسد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آمار کرونا در مازندران: 139 بیمار جدید شناسایی شد

طبق اطلاعیه امروز ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران نشان از افزایش تعداد بیماران ‌جدید نسبت به روز گذشته دارد، اما در مقابل تعداد بستری‌های بیماران مبتلا به کووید۱۹ در این استان نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

طبق اعلام این ستاد، در ۲۴ ساعت گذشته 118 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 21 نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند که مجموعا 139 نفر هستند.

اما در مقابل ظرف همین مدت 164 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه دهند.

هم اکنون 688 بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و 155 نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند که از این تعداد 210 نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، گذر از مبادی ورودی تهران و البرز از روز دوشنبه تا روز جمعه ممنوع اعلام شده و نیروی انتظامی موظف است که از ورود خودروهای با پلاک تهران و البرز به مازندران از جاده های اصلی و حتی فرعی جلوگیری کند و متخلفان نیز بر اساس این مصوبه جریمه خواهند شد.

همچنین در این طرح از خروج خودرو‌های با پلاک مازندران در مبادی خروجی جاده‌های کندوان، کیاسر، هراز و سوادکوه جلوگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار