مقام ایالتی آریزونا: تمام رای های این ایالت شمارش می شود

تهران (پانا) - «کتی هابز» دستیار فرماندار ایالت آریزونا در واکنش به اعتراض شماری از طرفداران ترامپ در خارج از مراکز شمارش آرا که خواهان توقف شمارش آرا هستند اعلام کرد که بدون شک تمام آرا این ایالت شمارش خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مقام ایالتی آریزونا: تمام رای های این ایالت شمارش می شود

به گزارش ایرنا از "سی. ان. ان"، این مقام ایالت آریزونا روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی "ان. بی. سی" افزود: «من هدف این معترضان را نمی فهمم البته که ما می خواهیم همه آرا را بشماریم ما از نظر قانونی موظف به انجام چنین کاری هستیم».

این مقام ایالتی درحالی از شمارش کامل آرا سخن گفته است که دونالد ترامپ ساعتی پیش در صفحه توئیترش نوشت: شمارش آرا را متوقف کنید!

خانم کتی هابز ادامه داد: مسئولان انتخابات در این ایالت به طور شبانه روزی در حال شمارش آرا هستند هرچند ممکن است معترضانی در خارج از شعبات وجود داشته باشند که آنها را ترغیب به خودداری از شمارش آرا کنند.

هابز گفت که تقریباً ۴۵۰ هزار رای در این ایالت باقی مانده و شمارش نشده است که حدود ۳۰۰ هزار رای آن از منطقه ماریکوپا است.

با این حال هابز برآوردی از زمان اتمام شمارش آرا اعلام نکرد ولی گفت: جو بایدن در این ایالت با اختلاف بیش از ۶۸ هزار رای نسبت به دونالد ترامپ جلو است.

این مقام ایالت آریزونا تصریح کرد رای های شمارش نشده آرا رای دهندگانی است که روز سه شنبه رای های خود را به صندوق ریخته اند و در مرحله تایید هستند.

وی همچنین تئوری تقلب در انتخابات را رد کرد و گفت که چنین اتفاقی نیافتاده است.

اظهارات این مقام آریزونا در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز پنجشنبه بار دیگر خواستار توقف شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد.

تازه ترین آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نشان می دهد، جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ، پیش است و به گزارش رسانه های آمریکایی فاکس نیوز و سی. ان. ان در آستانه ورود به کاخ سفید قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار